آیا میکرو چینی Osmotherapy کل خارجی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا میکرو چینی Osmotherapy کل خارجی

برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید می خواهید برای جلوگیری و یا حداقل کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه است. در غیر این صورت، ممکن است نارسایی کلیه در نهایت داشته باشد. طب میکرو چینی Osmotherapy می دهد بسیاری از بیماران امید و پزشکان می گویند درمان خارجی است. این ها خارجی است؟

کلیه

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها اندام های دفعی که در پشت پایین تر می باشد. به طور معمول، خون جریان به کلیه ها خون و اکسیژن به اندازه کافی به سلول های ذاتی کلیه و کلیه فیلتر برای تمیز کردن خون. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب می بینند، آنها قادر به پاک کردن خون به طور کامل نیست. پس از آن، ارتباط بین خون و کلیه های غیر طبیعی می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

اینuna نوآوری از طب سنتی چینی (TCM) است و با تمرکز بر روی درمان بیماری مزمن کلیه. با توجه به ارتباط بین کلیه ها و خون، این درمان می تواند هر دو عملکرد کلیه و گردش خون را تنظیم کند. از طریق گسترش عروق خونی، ضد لخته شدن خون و ضد التهاب، این Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به عادی گردش خون، در حالی که معکوس آسیب کلیوی از طریق تخریب ماتریکس خارج سلولی و افزایش شفا توانایی آسیب دیده سلول های کلیوی است. معمولا پس از حدود یک ماه یا دو، بیماران ممکن است پیدا کردن سلامتی کلی شما تا حد زیادی بهبود یافته است.

آیا این خارجی ها پزشکی Osmotherapy؟

بله، در آن است. در طول درمان، تمام داروهای تجویزی به طور کامل نابود و قرار دادن بر روی دو دستگاه اسمزی. سپس محصولات در پایین کمر، که در آن دو کلیه ها قرار گرفته است قرار می گیرد، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر از این داروها می تواند کار کلیه ها نفوذ کرده و بازی به طور مستقیم از طریق پوست.

در موارد شدید، برخی از درمان های کمکی دیگر مانند حمام دارو، حمام پا، طب گیاهی، طب سوزنی و غیره، نیز ممکن است لازم باشد. این درمان می تواند اثرات درمانی کل درمان حمایت می کند. که برای تعیین درمان بهترین راه حل برای شما و یا دیگران، شما نیاز به ایمیل شرح حال بیماری بیمار به enfermedad-renal@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری مزمن کلیوی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: